حروف برجسته پلکسی گلاس

حروف برجسته پلکسی گلاس

ساخت حروف برجسته پلکسی گلاس با استفاده از فناوری لیزرکات انجام می‌گیرد. متریال تشکیل‌دهنده این حروف برجسته، همان‌طور که از نام آن پیداست، ورق پلکسی گلاس می‌باشد. این مدل حروف برجسته به صورت چسب‌دار هستند. چسب به کار رفته در این حروف، چسب دوطرفه سلولزی بوده که از قدرت چسبندگی بسیار بالایی برخوردار است و روی اعلب سطوح کاملا می‌چسبد و به راحتی کنده و یا جدا نمی‌شود.

قیمت تابلو کامپوزیت یا نمای کامپوزیتی به عوامل زیر بستگی دارد:

  1. ضد حریق بودن: ورق‌ها در صورتی که با کیفیت باشند در برابر آتش‌سوزی مقاومند و در صورت اشتعال هم آلودگی محیطی ایجاد نمی‌کنند داشتن این خاصیت باعث افزایش قیمت تابلو کامپوزیت می‌شود.
  2. متر محیط: متر محیط شامل طول و عرض ورق‌هاست که در یک سازه یا تابلو اجرا می‌شوند.
  3. ضد آب بودن: ورق‌های کامپوزیت خاصیت ضد آبی دارند. در صورت استفاده از ورق‌های نازک و بی کیفیت امکان متورم شدن ورق‌ها در شرایط محیطی و آب و هوایی وجود دارد.
  4. ضخامت ورق‌های کامپوزیت: هر چقدر ورق سفارشی شما ضخیم‌تر باشد به همان میزان گران‌تر خواهد بود.
  5. روش اجرای ورق‌های کامپوزیت: ورق کامپوزیت روی سازه و نما به شکل‌های مختلف اجرا می‌شود که هر کدام قیمت‌های مختلفی دارند.
  6. استفاده از پانچ در هنگام سفارش تابلو: پانچ رویه و لبه‌های حروف تابلو را زیباتر می‌کند. قیمت تابلو کامپوزیتی پانچی به دلیل کار بیشتر افزایش می‌یابد اما جلوه بصری جذابتری دارد.
  7. طرح ورق‌های کامپوزیت: ورق کامپوزیت در طرح‌های خش‌دار، ساده، چوبی، آجری و طرح‌های دیگر قابل اجراست که هر کدام قیمت‌های متفاوتی دارند.
  8. نوع حروف برجسته: در ساخت تابلوی تبلیغاتی کامپوزیتی می‌توان از انواع حروف برجسته مثل حروف برجسته فلزی، حروف برجسته استیل، حروف برجسته پلاستیکی، حروف برجسته وکیوم و حروف برجسته چلنیوم استفاده کرد. نوع حروفی که استفاده می‌شود در کاهش یا افزایش قیمت تابلو کامپوزیت تاثیرگذار است.

تابلو کامپوزیت!

قیمت حروف برجسته!

 

حروف برجسته به شیوه‌های متفاوتی طراحی و پیاده‌سازی می‌شوند و برای ساخت هر مدل، به ابزار و متریال خاص آن تابلو نیاز است. عوامل متعددی می‌توانند در افزایش یا کاهش قیمت حروف برجسته نقش داشته باشند. در زیر چند مورد اصلی از این موارد را مطالعه می‌کنید.

 

  1. نوع حروف برجسته
  2. نحوه نورپردازی
  3. استفاده از تایمر
  4. متر محیط
  5. نوع اس ام دی
  6. استفاده از دستگاه خنک‌کننده
  7. استفاده از تصاویر و انیمیشن
  8. نوع زیرساز
  9. نوع ترانس
  10. ارتفاع تابلو
  11. نوع ورق‌های مورد استفاده
  12. داشتن یا نداشتن قاب تابلو
  13. استفاده از لوگو

انواع حروف برجسته!