تابلو چلنیوم پانچی

تابلو چلنیوم پانچی

منظور از تابلو چلنیوم لبه پانچی چیست؟ از انواع حروف برجسته که به روش لبه پانچ پیاده سازی می شوند می توان به حروف چلنیوم، استیل و نئون اشاره کرد که هر کدام طبق متدها و روش های مختص به خود قابل ساخت و پیاده سازی می باشند.

تابلو پانچی:

تابلو پانچی تابلویی است که در آن رویه حروف برجسته با توجه به سلیقه مشتری از متریال های متعددی ساخته می شود اما لبه های حروف برجسته توسط دستگاه مخصوص پانچ در اندازه ها و فواصل معین به شکل ردیفی و یا زیگزالی پانچ می شود و زمانی که نور از تابلوی پانچ منعکس می شود لبه های حروف برجسته جلوه بسیار زیبایی دارند.

 

  • دسته بندی :

    چلنیوم
  • مشتری :

    کافه قنادی تیکا
  • تاریخ :

    24ام خرداد, 1401
  • لینک :

  • رتبه بندی :

قیمت تابلو لبه پانچی :

حروف مدنظر مشتری براساس متر محیط، مصالح و ابزارهای کاربردی و تکنیک های ساخت، محاسبه می شود . قیمت چلنیوم پانچی نسبت به سایر تابلوها هزینه بالاتری دارد.

 

همکاران ما به صورت 24 ساعته پاسخگوی شما هستند. اگر نیاز به مشاوره رایگان دارید با شماره‌ای که در بالای صفحه مشاهده می‌کنید تماس بگیرید. تابلوگستر کیفیت را تضمین می‌کند.

مزایا تابلو حروف برجسته

1. تنوع طرح

شما می‌توانید با استفاده از این حروف، هر نوع طرح گرافیکی و حتی اسم برند با هر طرحی که مد نظرتان است را به آسانی انتخاب و سفارش دهید تا با بهترین کیفیت ساخته شوند.

2. جذابیت و زیبایی

یکی از ویژگی هایی که حروف و تابلو تبلیغاتی شما را جذابیتی دوچندان می‌بخشد، استفاده از نورپردازی و نمای آنها است. در حروف دوبل و ترکیبی می‌توان به شکل های مختلف از لامپ ها برای نورپردازی استفاده کرد.

3. تنوع رنگ

همانطور که می‌دانید، رنگ حروف و تابلو فروشگاه شما در دید مشتریان و مخاطبان تاثیر بسزایی دارد. اگر در انتخاب رنگ های خود دقت داشته باشید، می‌توانید حروفی جذاب و منحصر به فرد داشته باشید، حال اگر حروف شما حروف برجسته دوبل باشد که این جذابیت و زیبایی چندین برابر می‌شود.

4. کیفیت بالا

از آنجا که هر کدام از حروف مختلف مانند چلنیوم، استیل، پلاستیک، کامپوزیت، پلکسی و… دارای ویژگی های متفاوتی هستند با انتخاب و ترکیب درست آنها می‌توانید حروف با کیفیت و مقاومی ساخت.