حروف برجسته دوبل

حروف برجسته دوبل

در بعضی از کسب و کارها و مشاغل به طراحی و ساخت برند خاص و منحصر به فردی نیاز است، که این میزان خاص بودن را با هیچ کدام از مدل های مختلف حروف نمی‌توان طراحی کرد، در این مواقع باید برخی از حروف را که شامل: چلنیوم، پلاستیک، استیل و… هستند را ترکیب و ادغام کرد تا طرح اصلی به وجود آید. به این نوع حروف که از ترکیب چند نوع حروف دیگر تشکیل می‌شود، حروف برجسته دوبل و ترکیبی می‌گویند.

 

یکی از نمونه های حروف برجسته که شهرت بسیاری در تابلو سازی دارد، حروف برجسته دوبل است.
این حروف بیشتر به حروف های چلنیوم و نئون پلاستیک مربوط می‌شود و در حقیقت یکی از نمونه ها و انواع این دو مدل از حروف به شمار می‌رود.
ساخت این مدل حروف برجسته به این صورت است که در ابتدا پلکسی گلاس حروف برجسته در یک رنگ مشخص برش داده می‌شود و بعد از آن یک پلکسی با یک رنگ دیگر به شکل رینگ برش داده شده و دور پلکسی اصلی چسبانده می‌شود که این عمل باعث می‌شود تا حروف برجسته مورد نظر در دو رنگ به نمایش گذاشته شود.
حروف برجسته دوبل را می‌توان در انواع مختلفی از جمله پانچ، نور اندریک، کریستال و … تولید نمود که تمامی آنها از انواع حروف برجسته دوبل بشمار می‌روند؛ در رابطه با قیمت حروف برجسته دوبل هم باید گفت که این نوع از حروف به دلیل استفاده از دو رنگ پلکسی گلاس از قیمت بالاتری نسبت به نوع ساده آن برخوردار می‌باشد.

 

همکاران ما به صورت 24 ساعته پاسخگوی شما هستند. اگر نیاز به مشاوره رایگان دارید با شماره‌ای که در بالای صفحه مشاهده می‌کنید تماس بگیرید. تابلوگستر کیفیت را تضمین می‌کند.

مزایا این مدل از حروف برجسته

1. تنوع طرح

شما می‌توانید با استفاده از این حروف، هر نوع طرح گرافیکی و حتی اسم برند با هر طرحی که مد نظرتان است را به آسانی انتخاب و سفارش دهید تا با بهترین کیفیت ساخته شوند.

2. جذابیت و زیبایی

یکی از ویژگی هایی که حروف و تابلو تبلیغاتی شما را جذابیتی دوچندان می‌بخشد، استفاده از نورپردازی و نمای آنها است. در حروف دوبل و ترکیبی می‌توان به شکل های مختلف از لامپ ها برای نورپردازی استفاده کرد.

3. تنوع رنگ

همانطور که می‌دانید، رنگ حروف و تابلو فروشگاه شما در دید مشتریان و مخاطبان تاثیر بسزایی دارد. اگر در انتخاب رنگ های خود دقت داشته باشید، می‌توانید حروفی جذاب و منحصر به فرد داشته باشید، حال اگر حروف شما حروف برجسته دوبل باشد که این جذابیت و زیبایی چندین برابر می‌شود.

4. کیفیت بالا

از آنجا که هر کدام از حروف مختلف مانند چلنیوم، استیل، پلاستیک، کامپوزیت، پلکسی و… دارای ویژگی های متفاوتی هستند با انتخاب و ترکیب درست آنها می‌توانید حروف با کیفیت و مقاومی ساخت.