تابلو ترکیبی فلکسی فیس و حروف برجسته- تابلو حروف برجسته

تابلو ترکیبی فلکسی فیس و حروف برجسته!

حروف برجسته به حروفی گفته می‌شود که با ضخامت و قطر بیشتری نسبت به زیرساز، روی تابلو تبلیغاتی قرار می‌گیرند. حروف برجسته یکی از ابزارها و تکنیک‌های طراحی و پیاده‌سازی انواع تابلو فروشگاه، تابلو مغازه و یا تابلو شرکتی‌ست. این مدل تابلو تبلیغاتی به شیوه‌های مختلف مانند حروف برجسته پلاستیکی، حروف برجسته چلنیوم، حروف برجسته فلزی، حروف برجسته لاسوگاسی،تابلو ترکیبی فلکسی فیس و حروف برجسته، حروف برجسته یونولیتی، حروف برجسته وکیوم و حروف برجسته پیکسلی مورد استفاده قرار می‌گیرند. برای ساخت تابلوی حروف برجسته از دستگاه سی ان سی، دستگاه‌های پیشرفته حروف‌ساز، دستگاه پی وی سی و دستگاه برش استفاده می‌شود.

تابلو حروف برجسته!

تابلو حروف برجسته به تابلویی گفته می‌شود که حروف نصب شده روی آن به میزان خاصی برجسته هستند و نسبت به زمینه تابلو دارای عمق قابل ملاحظه‌ای می‌باشند.

تابلو ترکیبی فلکسی فیس و حروف برجسته- تابلو حروف برجسته

ساخت تابلو حروف برجسته!

ساخت تابلو حروف برجسته با توجه به نوع و جنس مواد مصرفی، به دسته‌های مختلفی تقسیم‌بندی می‌شوند. این حروف به کمک دست و دستگاه چلنیوم ساز ساخته می‌شوند. این حروف ساختاری دو وجهی دارند. بخش اول، حروف برجسته از دیواره یا لبه تابلو تشکیل شده است که این بخش باعث حجیم‌سازی و برجستگی حروف می‌شود و بخش دوم، رویه تابلو است که پوشاننده سطح تابلو می‌باشد. تنوع تابلوهای تبلیغاتی حروف برجسته به جنس مواد تشکیل‌دهنده و ساختار دیواره و بدنه بستگی دارد.

قیمت حروف برجسته!

حروف برجسته به شیوه‌های متفاوتی طراحی و پیاده‌سازی می‌شوند و برای ساخت هر مدل، به ابزار و متریال خاص آن تابلو نیاز است. عوامل متعددی می‌توانند در افزایش یا کاهش قیمت حروف برجسته نقش داشته باشند. در زیر چند مورد اصلی از این موارد را مطالعه می‌کنید.

 

  1. نوع حروف برجسته
  2. نحوه نورپردازی
  3. استفاده از تایمر
  4. متر محیط
  5. نوع اس ام دی
  6. استفاده از دستگاه خنک‌کننده
  7. استفاده از تصاویر و انیمیشن
  8. نوع زیرساز
  9. نوع ترانس
  10. ارتفاع تابلو
  11. نوع ورق‌های مورد استفاده
  12. داشتن یا نداشتن قاب تابلو
  13. استفاده از لوگو